Kamp için kullandığım malzemelerin hafif ve dayanıklı olmasına dikkat ederim tabi bu seçenekler fiyatı etkiliyor, içlerinden en ucuz ve dayanıklı olanları seçtim;

 OPTİMUS NOVA OCAK: kullanışlılık açısından süper,azıcık pahalı hafif taşınması kolay.temizliği zor,bakım gerektiren uğraştırıcı yanları mevcut.Bio dizel ile denemeyin.


YEMEK SETİ:iki kişilik yemek setim,bir tencere,bir çaydanlık ve bir adet tavadan ibaret,is tutmadıkça temizliği ve taşınması kolay.

 
ÇADIR:bisiklet için çadır seçimi çok önemli hantal ve ağır bir şey olmamalıdır.kısa bir süre önce QUICKHIKER ULTRALIGHT 2 aldım.deneyip göreceğiz.


UYKU TULUMU VE MAT: Husky magnum  uyku tulumu -15 dereceye kadar koruma sağlıyor,yağmur geçirmez,iç kısım nefes alıyor ve 1850 kg ağırlığında.şişme mat 730 gr ağırlığında ve küçücük konforlu ve 3 cm kalınlığında

 HEYBELER: ön ve arka olmak üzere toplam 5 adet heybe taşımaktayım,1 tanesi gidon çantası xlc kombinasyonunu tamamlamış oluyorum böylece,xlc carrier tur heybesi ve su geçirmez. 9x4 litre kapasite ile yaptığım turlarda ihtiyacım olan her şeyi taşıyorum. 


ÖN BAGAJ TAŞIYICI: malum ön heybelerin taşınması için bu zımbırtıya da ihtiyaç var sağlam dayanıklı ve heybeler ile uyumlu fakat amartisörlü maşaya uygun idi,bir önceki bisiklet için alınmıştı,tubus ön bagaj alana kadar uyumluluk sorunlarını kelepçe ile çözüp kullandım.


uzun zamandır kullandığım sandalet bağlantı noktalarını değiştirdim iki kere her şarta tam performans.




columbia waterproof  techlite yazlik bir bot darbeyi yumusşatmak için desletkli alt taban var.
üst taraf yoğun bir şekilde hava alıyor,kış için uygun değil,ben uzun süre yağmurda giydim bosnada içi ıslaktı hep,kuruması zaman alıyor.




yorum yapmayı unutmayın :)

z | f

kısaca

Çocukken bisiklet sürememiş,bu aşkı yıllarca içinde taşımız ilk bisikleti ile beş parasız Van da 500 km'yi 10 günde giderek yılların acısını çıkarmış,haritaya kırmızı kalem ile çizdiği Karadeniz(980 km) rotasını 2014 yılında gerçekleştirmiş,karadeniz aşığı olarak tüm karadeniz şehirleri ile birlikte toplam 30 şehiri dolaştı,sırnıstan,bosna,karadağ,
arnavutluk,
kosova,makedonya ve bulgaristan rotasını bitirdi.bisikletin yanı sıra analog siyah-beyaz fotoğraf çekmekte,dağ yürüyüşü,zirve tırmanışı,satranç,apaçi kanosuna ilgi duymakta,Yaşar Kemal ve Gabriel Garcia Marquez büyük hayranıdır. AKÜ de öğrenci,en büyük hayali bir gün bisiklet ile VAN-ANJUGRAMAN turu yapmak
karahindiba II toplama bisikletin adı TAŞINIYORUM :)

© Gökkuşağını Kovalamak Tüm hakları fadil pala ya aittir. Giriş Fadıl Pala basın