sapanca gölüne gitmek için bisikletleri eyüpten sirkeciye kadar sürüp,metroya attık,attık dediğime

bakmayın koridorların çoğunu bisiklet ile geçtik,yürüyen merdivenlerden indirdik ve kartalda inip,şehrin yarı trafiğinden kurtulmuş olarak devam ettik,bir diğer yarısı bizim körfeze kadar gitmemize izin verdi,akşam olunca çadırı kurup sıra bekleyen yük gemilerini izledik.çadır,yemek gece manzaraya karşı çay içmek bunlar harika şeyler,çayı yapmak için benzinli ocak kullanıyorum,arada benzin bitiyor tabi benzinliğe gittiğimde plakam olmadığı için,tc kimlik numaram ile her yerde benzin almışımdır,gece yarısı yemek yapacakken benzin bitti ve petrolde görevli arkadaş inatla araçlar dışında kimseye benzin satmadığını söyledi,
öyle kaldık. etrafta biraz odun toplayıp öyle yaptık neyse ki.
sabah güzel bir kahvaltı yapıp devam ettik, ve istediğimiz gibi göle sıfır bir kamp alanı suyu ve tuvaleti üstelik ücretsiz bir yer bulduk :) birde bizim gibi çadırda kalan bu amca ile oturup kahve içtik akşamları.sabah sapanca gölünün manzarasına karşı kahvaltı yapıp yoğun oksijeni içimize çektik.sonra çadırımızın önündeki banka oturup gün boyu kitap okuduk,kitaba ara verip bisikletlere bakım yaptık,akşam olunca çayımızı demleyip yıldızları izlemeye devam ettik.sonraki gün için afyona gidelim dedim abime "gele bildiğim kadarını geleyim" dedi.bisiklete pek güvenmiyorum,tekeri her an kopacakmış gibi :) tekeri kopmadı ney seki,tekeri bile patlamadı. Kartepe belediyesinden başlayıp,bereketli Pamukovadan geçip,Bileciğe yakın kamp attık,çok güzel bir yer olduğunu sabah olunca gördük,yakında buraya geri dönüp tekrar kamp yapacaktım :) gece domuzcukları dereye hünharca atlama sesleri eşliğinde gök yüzüne baktık.bir sonraki gün için hazırız, Eskişehire doğru yola
çıktık,orada topladığımız domatesler ile yaptığımız kahvaltıdan sonra,ağaçlar azalmaya dağlar görünmeye başlayınca bizde yorulmaya başlıyoruz.durup çok fazla fotoğraf çekiyoruz,çünkü abim fotoğrafçı ve çok heyecanlıyım,daha önce 50 km üstü bir yolculuğa çıkmamış,biz her gün 100 km yapıyoruz,Eskişehir'den afyona geçerken buna 30 km daha ekleyeceğiz,her gün biraz yokuş biraz daha uzun yol,Eskişehir'de bizi misafir eden güzel bir dost ile buluşup şehrin kalbinde bir gezintiye çıkıyoruz.uyku tulumunda
uyumak yok bu gece ayaklarımı savura savura yatacağım.telefonlar makinalar,yedek piller evdeki tüm prizlere takılıyor,50 krş çay bulunca iskemleye çöküp abanıyorum çaya,sabah sabah yokuş ile başlıyoruz,akşama doğru bizi neyin beklediğini az çok tahmin ediyorum,afyona 130 km var ve seyit gaziden geçerek gideceğiz,meşhur frig vadilerinin bir kısmını da göreceğiz,en önemlisi bu gün tırmanıp geri ineceğiz ve tekrar tırmanacağız.bir ara bor madeni  çıkarılan kırka köyüne geldik afyona 50 km var,ama biz 1043 rakımdayız,afyon 21 metre  aşağıda :)afyon-eskişehir il sınırı bizim için çok ilginç ve sıra dışı oldu,eskişehirden geldiğimiz o çok kötü yol bitti ve 4 şeritli cam gibi yol başlarken,çam ormanı bir anda geride kaldı.yolun büyük bir kısmını hızlı hızlı gidip yapacağım balkan turuna hazırlıyorum kendimi,cafer gazlıgöl girişinde köpeklere yakalanmış ve düşmüş bisikletten,neyseki kendisinde ve bisiklette hiç bir şey yok.
abim ile böyle bir yolculuğa çıkabilecek kadar şanslıyım,cedric in hep dediği gibi eğer abinizle istanbuldan afyona 75 tlik bir bisiklet ile seyahat ediyorsanız hayat çok güzel :)

video

düştükten sonra çekilen video yoldan:

yorum yapmayı unutmayın :)

z | f

kısaca

Çocukken bisiklet sürememiş,bu aşkı yıllarca içinde taşımız ilk bisikleti ile beş parasız Van da 500 km'yi 10 günde giderek yılların acısını çıkarmış,haritaya kırmızı kalem ile çizdiği Karadeniz(980 km) rotasını 2014 yılında gerçekleştirmiş,karadeniz aşığı olarak tüm karadeniz şehirleri ile birlikte toplam 30 şehiri dolaştı,sırnıstan,bosna,karadağ,
arnavutluk,
kosova,makedonya ve bulgaristan rotasını bitirdi.bisikletin yanı sıra analog siyah-beyaz fotoğraf çekmekte,dağ yürüyüşü,zirve tırmanışı,satranç,apaçi kanosuna ilgi duymakta,Yaşar Kemal ve Gabriel Garcia Marquez büyük hayranıdır. AKÜ de öğrenci,en büyük hayali bir gün bisiklet ile VAN-ANJUGRAMAN turu yapmak
karahindiba II toplama bisikletin adı TAŞINIYORUM :)